6 December 2008

深圳一日行 -- Part II

跟住我地就去少年宮站的書城了, 呢個書城真係好大, 鄰近仲有好多其他的建築物, 如音樂廳, 圖書館等, 呢到真係文化集中地呢


你睇下, 呢到d 建築物幾靚, 外型就有呢, 但內面呢, 最差係洗水間, 未行到去門口已經聞到有一陣味呢



圖書館真係好靚, 仲有係好多層, 好多書. 佢地d書咁平, 有幾多人仲要去圖書館呢, 答案係好多, 可能係唔需要錢呢



唔經唔覺, 我地响少年宮都過咗一個一午了, 丙丙買咗幾本書, 所有錢都係由我付, 應該咁講, 今天所有洗價的係有我比, 點解, 咪就係丙丙佢無人民幣囉,嘿嘿, 又要去大陸又無人仔, 跟本就係騙錢, 算吧, 今日開心無所謂啦, 我今天就包咗佢啦


跟住我地去咗豫園上海飯圧到食飯, 呢間係位於科學館站



前菜有樣好, 黃豆同海帶都幾好味



我地叫咗蟹粉豆腐 -- 佢用個爐熱住佢, 唔怕凍咗



陳員外小烤肉, 其實係南乳烤豬肉, 好香南乳味, 好好味



最後係千張鵝, 好特別, 係有鵝肉, 但入面有芛, 但我唔食芛呢, 鵝肉好嫩


呢餐對我來講好滿意, 下次我想試下樓上間王子飯店呢..


No comments:

Post a Comment