7 December 2008

三河屋

不久前睇過不眠王子同歌地的blog 話呢間野又平又好食, 我又點會放過試食的機會丫, 同丙丙講開, 佢話呢到好容易去, 佢識去喎... ... (其實好多時佢都話識, 但最終會走咗一大個圈先到), 今次佢實牙實齒咁話佢真係識去, 好啦, 為有信佢啦

本應我地係plan 咗去迪迪尼的, 但係起身好似唔係咁好天, 所以cancel 咗, 跟住我地大家瞓多一陣先再起身, 就係咁, 我大約一點幾去到大圍站會合丙丙

本來丙丙話去赤柱, 咁去到銅鑼灣先食野, 但係我好肚餓了, 仲要係去到銅鑼灣先想食乜, 肚死我咩, 跟住我突然想起紅磡的三河屋, 咁同丙丙講我要去個到食, 咁佢就帶咗我去了

丙丙話佢age 3 果响果到住過喎, 知點行, 最終我地都係走咗一個圈先搵到, 都算快

我地去到都已經係2點幾了, 佢2:30 就lunch closed, 但好彩係無乜人等, 但店內桌子好小, 密密的座得唔係咁舒服, 用即棄的杯裝水裝茶



入面多數人都係點拉麵同豬扒飯, 我地點咗天婦羅烏冬同咖哩豬扒飯

先講天婦羅烏冬, d烏冬做得好多, 好滑, 湯底有鰹魚的味道, 唔知有無食對呢

直得一讚係佢d天婦羅係分開上的, 3有隻蝦, 1條小魚, 1件冬菇, 1件茄子同1件番薯, 都真係好多丫

咖哩豬排飯 -- 咖哩都算好香, 但d飯好唔得, 太淋了,而且只係暖唔熱, 豬排都ok, 但稍薄, 我見好多人叫白汁豬排飯, 同佢仲有好多其實特別的小食, 下次試下先

呢餐成為 $106, 都真係好平, 仲要唔洗加一, 但個老的店員有點惡, 好似想食人咁, 後生果個就好好多

仲有係佢隔離店有日本小食賣, 唔知係唔係同佢有關連, 但係d野係超貴, 一罐果汁酒要賣$18, 但超市只係大約十完咗右

去果時經過有幾間美髮用品, 所以我地食完飯行番去買野, wah, 呢到超平丫, 之前响廟街到賣已經係平, 但呢到仲平, 我買咗hair loction, 响廟街賣要$6x, 但呢到$4x..., 下次都响番呢到買先

跟住我地去咗吉之島行, 丙丙話買野煮比我食喎, 行過見到又有期間限定的牛蒡薯片, 記得之前响味+味到食過牛蒡天婦羅, 超好味, 今次都要買番呢個試下先...

味道都ok, 但無乜特別囉.


No comments:

Post a Comment