28 December 2008

Hokahoka

想寫咗呢間野好耐, 但係因為好lazy 所以遲遲都未寫

丙丙成日都好遲放工, 唔好似我咁, 六點幾就收得工, 所以好多時我都會去尖沙咀同佢一齊食飯, 佢好鐘意食呢間, 佢話個天婦羅有稻菊咁好味喎, 我就話佢有無咁誇張丫, 但無可口非, 佢都真係幾好食的, 呢間居酒店都真係好多日本人來食, 可想言之點都唔會太差啦




呢個牛肉串真係好好味, 中間夾咗蒜頭, 牛肉好淋, 仲有小小肥, 真係好好味



跟住點咗個牛肉鍋, d 烏冬好煙韌, 真係好好味



由於烏冬實在太好味的關係, 我地追加咗一個炒烏冬, 係唔係好crazy 呢, 以.. 呢個炒烏冬都係用牛肉來做的, 一餐食咁多牛肉.. 真有點那個



最後最後就係呢個天婦羅有蝦, 南瓜, 茄子,青椒同冬菇. 真係炸得唔錯, 好味


下次再去食的話我一定問問點店d烏冬係買番來定係自己做的.

地址: 尖沙咀東好時中心51-52號舖

No comments:

Post a Comment