15 December 2008

今天真的很高興

入咗呢間公司都差唔多2年啦, 响呢2年都算係過得好開心, 呢到又唔係成日要OT, 比起我之前間公司日日都OT 都9點幾, mth end 仲要去到11點, 跟本無曬自己的私人時間, 但係來到呢到公司, 就唔同曬了


點解咁開心, 話說我公司係有ovation, 係比d bonus d staff, 好似每一季都有架, 記得上年剛剛入咗去無耐, 就拎咗個ovation 了, 有USD200架


今年因為做一個好trouble 的vendor, 幫公司save 咗 USD1點幾 million, 因為咁, 所以又拎到ovation point, 但今次得USD125, 今次的付出比上次多好多, 但係ovation point 就比上次小, 算吧! 可能佢跟本無打算比我, 不過見我比其他同事人工小咁多, 當係獎勵下我吧, 雖然小小錢, 但呢個ovation point 係我新的director比我架, 佢仲要係响美國邊, 我的付出連佢都知, 真的很開心呢


No comments:

Post a Comment