10 December 2008

腳傷

隻腳扭傷咗都大大話話有個多月了, 睇咗好多次鐵打, 見唔好又再轉.. 最後出而敏感, 又要去睇西醫食敏感葯. 到宜家, 隻腳都仲有小小腫同黑黑地, 大力按落去有一個部位都有小小痛


見係咁,我擔心老咗會風濕, 所以決定去睇醫生叫佢轉介我去睇骨科, 睇下有無需要照下 x-ray.


最終我星期一去咗卓健都轉介去骨科, 就係咁, 尋日早小小走去見咗骨科了, 入到去個醫生睇一下我隻腳, 就話我韌帶拉傷, 要做物理治療, 就係咁, 2分鐘就睇完, 等轉介又等咗半個鐘


佢就咁望一望乜都無做過就話我係韌帶拉傷, 我都係唔多信, 所以決定今日再去仁安醫院門診部睇多次醫生, 睇下佢點講


今次個醫生好細心, 將我隻腳左扭右扭, 睇下我邊到痛, 佢話都係好小事, 休息下就會無事, 如果過多2 個星期都無好轉就要再來, 佢話其實係有小小韌帶拉傷, 開咗d葯比我同比咗d葯我搽, 希望快d好番啦


No comments:

Post a Comment