1 October 2008

東京5日4夜之旅 - Day 3 (Disneyland I)

今日我地真係好早起身丫, 點解去迪迪都要咁早, 咪就係因為我地book 咗7:30 分由酒店出發去disneyland 囉

 

我地出發之前仲要到酒店食過早餐先出發, 可想言之有幾早呢.

 

之前响日本氣象廳睇當天的天氣, 話間中有大雨, 但之後個一日係天晴, 心大心細唔知好唔好個日出發

 

但當日disneyland 係特別日子 -- 高飛狗登台25週年紀念, 所以當天會特別有襟針送 (非賣品丫), 呢個機會好難得, 所以我們思前想後, 最終都決定當天出發

 


(圖片來源:Tokyo Disney官網 http://www.tokyodisneyresort.co.jp/)

 

好多人話日本係會好多車的, 但係當天我們座7:30分車, 8:00 已經到逹了.  比起當年我去日本, 用咗個幾鐘都未到迪士尼, 所以今次都算好快了

 


 

下車後, 時間仲早, 樂園仲開. 我們慢慢咁行去入閂. 當時已經有好多人排隊等入閂同排隊買票. 幸兒我們一早响大黑屋買了票, 唔洗再排. 仲有15 mins 便可以入閂了, 但係就係呢個時候, 開始下起雨來

 

入閂後, 職員會每人派發一個襟針. 之後, 我地見到好多人跑去拎fast pass.



 


我地首先去拎巴斯光年的fast pass, 跟住就去咗玩太空山, winnie the pooh 同巨雷山. 玩完呢d 之後, 剛好可以再拎fast pass. 咁我地就拎咗幽靈公館.

 

跟住我地就去玩今早第一個拎的fast pass, 如果要排隊, 要等60分鐘丫. 玩完之後, 見仲有小小時間又未有得玩幽靈公館住, 我地就去咗睇微縮世界. 睇完之後剛好又係時間去玩幽靈公玩了, 玩完之後剛好有游行, 時間真係perfer match 丫

 


 


No comments:

Post a Comment