12 October 2008

壽司松島

好多香港人都喜歡食日本菜, 我都係其中一份子, 平時出街, 唔係食日本菜就係食日菜

為何?!

首先我講下食中菜先, 中菜有不同的菜式, 如廣東菜, 上海菜, 北京菜等等.. 我地最通常食到的就係廣東菜, 番到屋企食飯, 一定食到媽媽的愛心廣東菜, 所以平時出街食飯就唔會點選擇食佢. 仲有一個原因, 去酒樓食中菜, 不論廣東, 上海或京菜, 份量都會好大, 2個人叫2碟餸已經好足夠, 但係想食多點種類咩, 就會太多吃不下了

日本菜有其好處, 選擇多又細細碟, 叫多一兩樣都唔怕, 仲有係太部份都唔係好油膩, 尤其壽司, 有的只係omgea 3, 食得健康

响CWB, 你會見到大大小小唔係的日本菜, 有平有貴, 如果食壽司, 我會選擇一d 有質數都食店, 位於恒和鑽石大廈有好多間日本店舖, 佢到座位唔多, 有約30個座位左右, 所以要book 定位

壽司松島位於恒和鑽石大廈15/F, 主打江戶前壽司 (你問我乜野叫江戶前壽司, 我都係唔識答你, 係唔係好犀利的呢, 搵日我去研究一下先)





男朋友話食壽司要飲要酒, 可以殺菌喎, 我一直都叫開梅酒的, 因為較甜, 好容易入口, 但呢到無梅酒, 只有清酒, 經店員介紹, 我地點咗京都產的松竹梅濁酒, 對我已言, 好辛, 好難入口, 呢支酒响吉之島只需40多元, 但佢賣百餘元呢!!



我地點咗 Deluxe Sushi Set $250, 有8件壽司+蔥吞拿魚腩小卷

壽司有中同大拖羅, 象拔蚌, 海鰻, 熟蝦, 海膽, 三文魚子.

中同大拖羅都ok -- 幾甜, 無乜根

海鰻幾好 -- 好新鮮, 多汁

海膽 -- 好甜, 所以我地跟住再來多一件



我地再點左油金魚, 海膽同帆立貝-- 所有好好味



Sukiyaki $180 - nothing special, expensive, 我煮得仲好食過佢



Codfish Teriyayi $90 - 大細件.. 唔得厚身



差唔多食完之際, 我到見到地下有隻小小强走過, 老實說, 呢到d 食物雖然ok, 但價錢唔平, 仲要比我見到小强, 你問我下次仲會唔會來, 我估唔會咁快囉, 因為仲有其他更好更多的選擇

地址: 銅鑼灣恒和鑽石大廈15/F
電話: 2574-5777

No comments:

Post a Comment