1 October 2008

東京5日4夜之旅 - Day 4 (雷門篇)

Day 4 本應係去橫濱, 但經過一論商議後, 決定上午去淺草, 下午响新宿shopping

 

日本的氣像廳果然好犀利, 昨日天氣仲好差, 但今日呢.. 就超好了


 

由Keio hotel 出發, 乘都營大江户線到藏前淺草淺再前往Tokyo Metro淺草的雷門出口

雷門係淺草的標誌, 到過日本的朋友一定要去過雷門.雷間乃淺草寺的大前門, 經過仲見世通り,便會到達淺草寺,仲見世通り的兩旁有很多的商店, 但同一樣的東西價錢都會有分別, 所以最好係睇曬之後回程時先買, 一來唔洗拎住好淺草寺, 二來睇清楚邊間平先買


呢一間係專買人形燒餅的, 所有人形燒餅都是師傅即場制作的, 係好出名的一間, 由於新鮮制作, 所以保存期得幾天, 所以建議差不多最後個天先到雷門買手信回港, 會不然回港時已經過期了


呢間係大福餅. 喜久屋, 專賣糰子的, YEN110 有一串, 一串有3個, 在旅遊書的介紹下, 我地都去試食, 好唔好食, 因人而已, 對我來說, 我就覺得太甜了

由仲見世通り一直走, 便會去到淺草寺, 此乃日本最早一批寺院, 入寺前, 必先到手洗處盛手洗手, 以示禮貌

 

由仲見世通り一直走, 便會去到淺草寺, 此乃日本最早一批寺院, 入寺前, 必先到手洗處盛手洗手, 以示禮貌

4 comments:

  1. 呢part要幾耐時間左右?
    [版主回覆04/29/2009 00:11:00]如果只係雷門.. 我地都行咗一個上午到啦..
    你最好paln 唔好太多行程.. 因為其實本來我地都有plan 去橫濱.. 但係最後都cancel 咗.. 因為想慢慢行同睇.

    ReplyDelete
  2. 我諗我第一次去東京都唔會去橫濱...因為五日嘅話都唔多夠時間... 同埋果度又冇咩特別嘢係一定要去...所以留返有機會去第二次時先去... 我返而想去下富士山...但好似好遠...如果唔去到座山... 東京有冇邊個位可以睇到呢?
    [版主回覆04/29/2009 00:32:00]um..  我又真係無乜為意喎..
    不過如果5日又要去富士山又真係幾趕.. 話曬你係第一次去所以有太多必去的景點了

    ReplyDelete
  3. 我又有諗過...因為我哋唔會去迪迪尼... 所以如果用返類似你嘅行程... 用DAY 3 嚟過去唔知夠唔夠時間~~ 不過又要去御園果啲睇紅葉... 都係PLAN晒要去GE地方先再諗富士山LU~~
    [版主回覆04/29/2009 00:42:00]咁我又唔清楚啦.. 因為我一值無打算去富士山所以無做過research
    呢個blog都幾好.. 你得閒睇下啦
    http://kunghc.pixnet.net/blog

    ReplyDelete
  4. THX~~明天睇下先~~瞓LU~~早抖~~

    ReplyDelete