5 October 2008

東京5日4夜之旅 - Day 5 (Lunch @ 三國一)

寫到呢到, 日本5日4夜之旅差唔多結束了, 時間真係過得好快, 好唔想番香港, 如果可以玩多幾日, 去多d 地方, 食多d 野就好了

 

不過呢幾日真係食咗好多野. 我估比起平日的幾陪

 

最後日我地都無乜地方去, 只係於新宿行下,因為男朋友話想買西裝,所以我地作最後衝刺. 由於我地6點幾起飛, 所以book 咗1:50 的機場巴士由酒店直接去機場,其實可以座2:30的, 但係我地想去到機場買下手信,因為機場係免稅的

 

午飯我地去咗位於酒店過2條街的三國一

 


 


我地點咗腐皮烏冬同豚肉烏冬, 湯底好清, 好好味, 烏冬彈牙有口感

 

我一向到好鐘意食烏冬, 特別係新鮮手打烏冬, 點解香港只有拉麵專門點而無烏冬專門點呢. HAHA.. 我地仲响東京買咗烏冬番來香港, 唔知味道如何呢

 

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment