5 October 2008

Yamm @ 美麗華 (Part II)

Tappanyaki 有燒鳥, 澳洲牛柳, 大蝦, 帶, 銀鱈魚, 日本舞茸

我地只係點咗銀鱈魚同日本舞茸, 2 者都唔太得. 先講銀鳕魚, 我覺得似雪魚多d,一d 都唔似銀鱈魚.

至於日本舞茸, 太多pepper, 跟本入唔到口


 


爐端燒有燒鳥, 澳洲牛柳, 日本冬菇, 日本小青椒, 帶子

我不太喜歡呢到的串燒, 實在太油了, waiter 話係用植物油, 咁又如何, 植物油就可以唔洗錢咁係唔落架啦咩. 攪到一d 都唔好食


 

熱葷方面都有幾樣野choice, 但我無乜點試, 因為大飽了. 有curry, fish, 西班牙海鮮飯等

 

甜品我共係淺嚐而已, 種類都好多,大部份都唔錯, 但無乜驚喜. 但係士多啤梨雪糕太sour 了



 

服務方面唔係太好, 我地早到, 但book 位個時唔知有car 位, 我問waiter 可唔可以轉時, 佢話car 位係for 4 人的, 我話唔係喎, 近我地個邊係4人, 但another side 係for 2人喎. 佢話個d 係有人book 咗, 咁我就算了,後來有人要求佢another waiter 比car 位, 佢地又比佢喎. 我話佢跟本唔想幫我地轉就真. 佢枱與枱之間好close 的, 一邊係可以for人行到, another side  係行唔到人的, 大家可想像到有幾近啦


仲有係大多數要叫先加水, 有時加一個又唔加一個真係...

呢個價錢食到咁多好味的東西, 係真係值得的. 雖然有好多野都係美中不足, 但一次過食到咁多食物, 乎復何求!!!


No comments:

Post a Comment