14 October 2008

深圳之旅@大梅沙

想去咗東部華橋城好耐了.. 但係一直都未有機會去


東部華橋城同深圳地鐵站的華橋城係唔一樣的.. 一個响東面, 一個响西面, 所以千奇唔好去錯地方丫


講番正題先, 我今日所講的並唔係東部華橋城, 而係大梅沙. 其實我地無心去呢個地方的, 也唔知有呢個地方, 我地去只為咗响香港無乜野做, 又唔知去邊到好, 咁所以決定為東部華橋城作探路


我地由羅湖出發, 乘坐387空調公巴, 全程RMB8元而已. 經過大約一個鐘的車程, 我們終於到了.


附近有好多酒店, 全都是有露台而且面向沙灘的, 就好似下圖的大梅沙酒景酒店咁


呢到就係大梅沙, 好多好多人.. 唔知係唔係因為好好陽光呢. 你睇下.. 呢個觀光塔幾靚


沙灘仲有幾個大型雕塑



天氣好熱又行來行去, 我定決定去食下野, 涼下冷氣. 我地見到有間Sheraton 喎, 外形都唔錯.. go go go



入面的裝修好cyber丫.. 唔講真係唔知係大陸


我地跟住便坐下飲野同叫咗份公司三文治


食完之後我地跟住响酒店行下, 以下兩張圖都係酒店範圉, 係唔係好靚呢


行都咁上下,又係時候出番去羅湖了. 因為開始好多人游完水走,  所以好多人座巴士, 我地見呢個情程, 所以行上一個站.. 點知..


就咁就出事了, 我地差不多行咗大半個鐘先到巴士站, 所以下次千其唔好以為好似香港咁行上一個站咁近.


我地就咁就行咗去小梅沙了, 呢到都沙灘, 但好似要比錢先入得


我地响個巴士站等咗好耐都無車, 原來個車站係响對面, 咁佢個巴士站就唔好响個到啦.. 真係...


仲有, 呢次旅程我地知到去東部華橋城係唔可以座387的, 要由大梅沙行入去東部華橋城係好遠的


No comments:

Post a Comment