1 October 2008

東京5日4夜之旅 - Day 3 (宵夜@東方見聞錄)

根據我們的行程表, 我地本來第一日係來呢間食宵夜的, 但因為飛機誤, 所以最終都無去到. 去完disneyland 之後, 其實我地一d 都唔肚餓, 因係想試下呢, 所以都係決定去食宵夜

 

言歸正轉, 响新宿, 你會發現東方見聞錄係無處不在的, 差不多一條街就有一間. 佢係一間居酒屋, 有點見樣香港的和民, 不同之處係佢有我的至愛-- 串燒


 

入到店舖, 發覺有點兒煙味, 可能係隔離有人食煙啦. 响日本, 新宿街道係禁煙的, 但係食店就唔係間間都有分吸煙區同非吸煙區. 所以大部分的居酒店小店係好大煙味的, 原因係日本人好鐘意食煙,唔知係唔係真係可以減壓呢?

 

店入面所有位都係卡位同屏風, 好有私人空間. 仲有係每張枱都有個服務鈴, 按一下服務生就立即到

 

由於我地仲有點兒飽, 來此店都係想見識一下居酒店係試下佢d 食物, 所以我們只點了好小東西

 

1. Drink - 小正の梅酒(鹿兒島) YEN480

呢杯梅酒真係好好飲丫, 佢係比較帶甜, 合我口味, 我唔係咁鐘意d 帶辛味的. 响香港飲, 通常都係加咗soda 先係咁大杯, 仲要唔係平喎. 呢個滿意指數達10分丫

 


 

2. 串燒き盛り合せ (塩味) YEN880

去到日本, 當然係去食我最愛的串燒, 响香港唔係咁多地方有得食, 有的食的又未必好味喎, 好味個d又唔平喎, 要成30 先得個一串

所以我第一時間話要個併盤, 分別有雞心, 雞軟骨, 雞皮, 雞肉. 全都好味得無話好說

但係最失望係無我鐘意的牛舌

 


 

3. 厚燒き玉子 YEN580

燒玉子係我的至愛, 到日本咁耐都無食過, 雖然唔係話特別好食, 但都好好味. 相比香港的一門, 水準差唔多


 

4. まるこ" と" うに YEN680

海膽真係好新鮮丫, 又平又大隻, 又好味, 送酒一流丫


 

5. 仲有係叫咗一客燒雞, haha 掛住食唔記得影相tim

 


東方見聞錄: 官網

佢地係開到零晨5時, 你想幾時去食都得. 仲有丫, 記得响佢個web site 到print 張coupon , 可以平 YEN1000 丫

雖然唔係平好多, 但係宜家日元對美元上升, 物價高漲. 慳得一蚊得一蚊丫嘛


2 comments:

  1. 全部日文好難搵到張coupon

    ReplyDelete
  2. Little Ting Ting25 October 2008 at 01:31

    其實都唔係好難搵, 我舉個例子
    你入到個web site 到, 响最下面你會見到 "東方見聞錄 店舖一覽", 跟住你click 你想去個間, for example "新宿西口パレット店" , 响左中你會見到 "地圖& クーポン" click 入去就係張coupon 同地圖了
    p.s. 張 coupon 係指定店舖, 如果驚到時找唔到想去個間的話, 最好係出發前 print 定係張唔同店舖, 咁就萬無一失啦
    希望幫到你 

    ReplyDelete