1 October 2008

東京5日4夜之旅 - Day 3 (Disneyland III)

跟住我地又去玩下其他game, shopping 下, 食下野... 咁又係時間等夜間游行了


真係天公不做美, 當我地找到合適地點睇夜間游行, 過咗不久, 我地聽到話由於天雨關係, 今晚的夜間游行cancel

OH.. NO...但都無法啦當天的天氣真的好差, 不時下起大雨. 所以我地決定離開

臨走前, 我地為夜間disneyland 影下佢最美的一面



我地因為早咗走, 所以自己座車番新宿. 由迪士尼到新宿有可以行去舞浜駅(有約10分鐘)或座disney resort line 到舞浜駅轉京葉線到東京駅再轉中央線(快速)到新宿


我無記錯的話東京駅個站唔係用中文寫的, 所以記得落車..


No comments:

Post a Comment