3 October 2008

東京5日4夜之旅 - Day 4 (Dinner @ かに道樂-Part I)

下午食完飯之後我們便回新宿行下, 到晚飯時間 19:00, 我們便到かに道樂食晚飯案


かに道樂的特色係建築物的外觀都有一隻超大又要動的螃蟹, 店入面非常日式風味


我地點咗一個for 1 人的餐(共9 道菜), 仲有係蟹飯 & 蟹糕壽司

 

我地oder 的時後問店員呢個餐係for1 人定係2人, 佢話係1人. 我地自附近d食客每人都叫咗2個餐. 但係一個餐都有9道菜, 甚一個人食得曬, 所以最終我地決定叫一個餐再加2個小食

 


 

首先來個熱綠茶


 

呢支木棍係用來挑蟹肉



 


佢有2種不同味道的醋, 左手邊的味濃d, 右手邊果個d 醋味淡d, 個人喜歡右手邊呢個

 

大家估唔估到呢個係乜東東呢, 係用來裝住d 蟹殼


 


未幾, 第一同第二道菜上啦, 係一隻完整的蟹丫, 仲有好多蟹糕tim, 佢將d 蟹腳開邊, 適合我呢d懶人. 味道唔洗我多講, 好鮮甜, 好好味

 

呢個係蟹腳刺身, 比起熟蟹, 熟蟹好味好多


 


跟住上場就係我地散叫的蟹飯同蟹糕壽司. 先講蟹飯, 佢係用咗西餐的煮法, 下面係飯, 上面係蟹肉加芝士, 再放咗焗爐到焗. 佢好食過香港d 焗飯多多聲

 


 

蟹糕壽司-- 平時我到板前係必點之一, 睇落去好似好普通咁, 但其實佢有內涵, 入口一啖, 好甘, 好香的蟹糕丫, 同香港的真係無得比, 佢差唔多4分3 係蟹糕 4分1 係飯, 不得不大叫好好味丫. 唯一美中不足係d 紫菜唔夠脆


No comments:

Post a Comment