27 October 2008

深圳東部華僑城之旅 - Part I

之前我地之呢次華僑城之旅作了探路, 發現如果由羅湖出發, 座巴士去係唔可行的, 所以最後我地決定去沙頭角再座巴士入去


事前, 我地已經一早响永東旅行社買咗門票, 响佢到買只需 HK$150 (呢個只係門票, 唔包括纜車上景區), 永東的package只有門票+纜車+來回香港的車票 or 門票, 而無門票+纜車, 所以我地响香港買門票, 再到當地買纜車票 (RMB30), 因為宜家人民幣係貴個港幣, 所以我地就用呢個方法 (p.s. 我去華僑城而係早幾個月前, 所以永東package 可能有所轉變)


我地首先去到粉嶺的帝庭軒買去沙頭角的車票 ($35), 呢到都有去大梅沙的車票($65), 但我地係消費精明眼, 又點會花呢d 錢呢. 我到沙頭角, 我地頭先落車過香港海關, 跟住再車, 唔洗一會, 又落車, 如是者, 我地就到了深圳的沙頭角了


去到沙頭角, 我地响右走一直去到紅綠燈, 過馬路再直行, 跟住有個巴士站, 果到有去深圳東部華僑城的巴士, 如103. 你只要見到總站係華僑城就可以上車, 車費為 RMB2元, 我地足足慳咗 $28/person


不消一會, 我地就到咗深圳東部華僑城啦, 我呢响巴士總站下車



跟住我地就响到入口進發


行咗幾分鐘, 我地見到有不小雕像, 都幾靚架, 好有現代氣息


仲要行一陣時間先到買票入口, 好曬好熱


入口後, 我地又要行長長的竹林, 係向上走的, 感覺就係有好熱的天氣之下行山


終於來到大俠谷瀑布, 睇佢 web site 以為係加拿大的尼加拉瓜大瀑布的 mini size. 點知.. 好小水, 無澎湃的感覺



但係唔知由個到沖落來會係點呢, 我就唔敢玩了


經過大俠谷瀑布後, 我地就到咗登山纜車入口了


To be continued つづく ~~~

1 comment:

  1. 玩得好開心wro~
    [版主回覆03/13/2010 22:59:00]都唔錯架, 聽講話而家開咗仲多野玩, 有機會再去過

    ReplyDelete