30 October 2008

深圳東部華僑城之旅 - Part III

呢到就係茵特拉根火車站, 係唔係好有歐陸風味呢


其實呢到仲未開曬, 東部華橋城係分為大俠谷, 茶溪谷同雲海谷


茶溪谷景區再分為:-


茵特拉根 -- 歐陸小鎮及古堡式洒店


濕地花園 -- 展現以科技改善生態的景區

茶翁古鎮,三洲茶園 -- 以種茶、茶文化為主的彷古建築群


呢到就係咕咕鐘舞台, 不時有人在此表演


跟住我地進入茵特拉根市場, 兩旁都有不小餐廳同食市, 我地都係响呢到食午餐呢


跟住我地又上山去呢個花鐘教堂


呢到點解命名為花鐘教呢, 唔係就係有一個用花砌成鐘同後面有個鐘樓的原因呢


呢個鐘真係用咗好多花, 而d 花所有都係開的, 佢地不時會換d 新鮮的花呢


呢到我地係又係從高處影下來的, 圖中所見就係濕地花園的四季植物館


跟住我地來到四季植物館, 出面係一個蓮花池, 入面植有不小花花草草, 有d 似香港公園的溫室植物館咁



入面仲有個太空植物, 呢到無乜特別, 我地行咗一陣影咗想就走了


去到呢到時間都唔早了, 我地就去咗KFC 食Lunch


To be continued つづく ~~~

No comments:

Post a Comment