22 October 2008

老北京

位於銅鑼灣的渣甸街渣甸中心, 呢座大廈有不小食店, 但大部份都係日本菜, 而呢間北京食店, 已經咗呢到開咗好耐, 但今次都係我第一次光顧



店內好細, 有兩間房, 其實都唔可以叫係房, 因為只係用一張布之隔而已, 而裝修就好中國色彩, 入門口的左手邊有中國的花雕, 女兒紅等酒, 而右手邊就有一個大書櫃, 我見有不小食客都到書櫃取書



前菜我地點咗蔥油海蜇 ($55), 好香麻油味, 仲加上香西, 好好味


跟住我地點咗京味炸醬麵 ($50) , 呢個麵真係大得驚人, 我地跟本食不下, 好彩唔係點咗好多野



最後我地點咗鍋燒肘子 ($128) , 呢個菜好特別, 係我第一次食, 炸過表面好脆, 我地只食咗一半, 所以我地最後都take away


本來我地想叫餃子, 但一客有12隻, 食咗都唔洗食其他了, 所以最後都無點到

係門口見到不小明星相, 有PACO 同佢其下的明星, 店入大部份都係國內食客, 而且個個都穿著名牌, 店內食物都比較家常菜, 所以賣的係內在美而不是外在美, 你問店員有乜好食咩, 佢會答你我地樣樣都好食好好味.. 問你死未, 答咗等如無答

No comments:

Post a Comment