5 October 2008

Yamm @ 美麗華 (Part I)

某一天, 我男朋友同我講話佢見到magazine 介紹話美麗華酒店裝修咗, buffet 唔同曬, 好似幾好咁. 等我地去完日本番來去食囉
 

我應咗佢話好丫, 但心想-- 又唔知要等到幾時了, 你一定唔會記得去book 位啦, 但今次又比我估錯喎, 佢早幾個星期前book 呢枱响呢個特別日子去食

 

之前睇過 magazine 的 介紹話呢間野係全成最好的自助餐, 呢間的總廚係之前港麗做過

 

報導話YAMM的自助餐用上最頂級的食材如BALIK 煙三文魚, 西班牙5J 級黑毛豬腿, 北海道馬糞膽等


 

呢個自助餐係每人有一個主菜, 4個選一個, 當天的選擇有:

- 香煎和牛扖配日本野菌

- 日式炭燒金槍魚

- 茶燻乳鴿胸伴法式燴大蒜 - 紅酒乾蔥汁

- 帶子海膽三文魚子飯

 

聽閒主菜係每星期都轉一次的, 而今次我地choice 咗香煎和牛扖配日本野菌同茶燻乳鴿胸伴法式燴大蒜 - 紅酒乾蔥汁

 

首先佢會來個蝦湯, 閒起上來係好香的, 聽說因為每天都有牡丹蝦刺身, 咁佢地就用蝦頭去做呢個湯


 

2個main course 都唔錯, 個人喜歡和牛多d

 

至於海鮮, 分別有阿里斯加長腳蟹, 乳龍蝦, 青口, 同凍蝦.

阿里斯加長腳蟹, 乳龍蝦,真係好好味. 龍蝦膏好鮮甜

 


 


生蠔區有2種來自對國同一種來自澳洲的生蠔, 所有都係廚師即席開的, 超新鮮


 


無影到的5J級黑毛豬火腿真係好好味, 聽聞坊間100g 都要$300, 想回本必定要食呢個, 佢有跟無花果同哈密瓜. 食buffet 我地一定唔會回到本的, 因為我地食得唔多, 所以食多幾片呢個, 希望可以回本, 但說真的, 真係好好味.同响city super 個d 無得比

 

至於日式食品, 有刺身, 卷物, 天婦羅, 鐵皮燒, 爐端燒, 日本拉麵. 所有野都係同waiter 落order, 跟住便會送送上. 保證即煮

 

刺身: 三文魚, 吞拿魚, 帶子, 油甘魚, 日本左口魚, 日式煎蛋 卷, 牡丹蝦, 海膽, 北海道松葉長腳蟹柳, 立魚

個人覺得牡丹蝦太細隻, 唔鮮甜. 海膽又係好一般, 唔鮮甜. 吞拿魚同迴轉壽司的最平貨色差唔多, 最好係油甘魚, 好甜好好味

 


 


天婦羅有鮮蝦, 軟殼蟹, 日本冬菇, 日本茄子, 日本南東瓜, 露荀, 日本小青椒, 日本甜薯

先講鮮蝦, 好細隻, 唔甜, 軟殼蟹無膏, 其他都ok, 唔油


 

To be continued つづく ~~~

No comments:

Post a Comment