29 October 2008

深圳東部華僑城之旅 - Part II

終於到咗大俠谷纜車站了, 因為平日都開係, 我地只要等一會兒就上到纜車了


纜車係向後上的, 我地可以從高處望到大梅沙的景觀


終於來到雲中部了, 佢個地圖真係超簡單, 指示又不足, 我地要去茵特拉根, 真係唔知點走才去到, 原來係要再轉火車的



我地跟住就去呢個叫大拐彎站轉火車去了



真係山過山, 嶺過嶺, 我地座火車都座咗一會兒


响火車到我地遠處見到濕地公園的四季花田


終於終於, 我地幾經辛苦經就到咗茵特拉根站了



我地開始一天的行程了


To be continued つづく ~~~

No comments:

Post a Comment