25 September 2008

東京5日四夜 - Day 1 (航機篇)

上回講到我响機艙到等咗2個鐘, 在11點咗右終於起飛的, 心想開心丫, 終於飛啦
Open-mouthed

 

但係... ... 起飛後不到1分鐘, 我身邊男友大聲"嘩"咁一聲... 回頭一望, 發生乜事?? 原來係部機漏水丫 OH MY GOD~~~~~~~~~~~

 

我地9秒9用毛毯去按住d水, 不到半刻, 前住的乘客乜有漏水的情況. 跟著便到右手邊的乘了, 空姐之後比咗d tissue 我地, 但都無用, 全都濕了

 


 


我地要求空姐解釋為何會有這情況發生, 她們話因為我們在未開機時關掉空調, 當飛機起飛時, 一冷一熱便會有這情況發生

 

老實說, 我不能接受他的解釋. 如果是幾滴的話, 我會相信的. 但現在係好似小水柱咁, 仲有係d 水係黃色架. 

 

再者, 他們想也不想地回答, 咁即係唔係第一次發生啦
咬牙切齒

 

後來, 他們送咗2張 US$10 coupon 比我地, 以compensate 對我地的歉意

 


 


choice 西北航空主要的原因係佢係最早開機飛去日本, 當然價錢比其他航空公司平小小啦. 心想美國野都幾先進, 保養應該唔差, 點知.....

 

但我發誓, 以後都唔會座西北航空
咬牙切齒

4 comments:


  1. 呢張相都好諷刺

    ReplyDelete
  2. 你都咪話唔驚

    ReplyDelete
  3. 真係好死佈...唔揀佢la~
    [版主回覆04/21/2009 18:22:00]係.. 真係好差..所以我都應該唔會再座

    ReplyDelete
  4. 咁你仲坐過咩機? 有冇邊間好介紹? 因為我未試過自由行, 好多野都唔識... 又唔知點買機票同酒店先最平喎~
    [版主回覆04/21/2009 21:56:00]其實我都唔係去過好多地方.. 我之前都座過JAL 同CX.. 兩者都OK
    so far 都係西北唔得渣
    其實都無乜特別.. 我覺得自己睇定想住邊間酒店先.. 跟住咪compare package 定係hotel + air tkt

    ReplyDelete