18 September 2008

上海5日4夜之旅-- Day 2 (Part III)

我地座地鐵, 不消一會就到靜安寺了. 其實好多景座地鐵都可以到達, 安然我都唔會花呢d 錢响無謂的的士費到啦, 食餐好d 仲好過



上到地面, 我見到好大間的sogo, 周邊到聖誕燈飾好靚, 但係隔離的龍華寺有點格格不入, 入面其實無乜突別, 都係d 人上香求福, 所以我地都係入到看看, 欣賞一下佢的建築己而.



靜安寺是上海著名真言宗古剎, 從前寺內有8大勝景, 合稱<靜安8景> 但現正進行復修工程, 會要修好才可以從現眼前




跟住我地去咗百樂門歌舞廳, 呢間係曾經上海最具規模的舞廳, 有<遠東第一樂府>之稱



行到呢到我地都有點兒累了, 所以我地番酒店休息一陣, 跟住就會夜遊外灘


No comments:

Post a Comment