19 September 2008

上海5日4夜之旅--Day 3 (Part III)

行完沈廳同張廳之後, 又係到咗食飯時間了, 出發前我地一早買咗最新2008的旅遊書, 佢介紹有一間食店價錢ok, 食物又幾好. 我地根據書上所載, 找來找去都找不到始店, 初初我地以為是否我地唔識睇地圖呢.. 又或是我地行錯路呢. 我地真的行咗幾次, 但都找不到書上所講的酒樓, 所以我地最終決定放棄.


周庄入都有不小食店, 好唔好味呢就真係唔知啦, 我地最終選咗一間唔面幾好, 但裝修又唔太輝煌的酒樓


進餐係位置於2樓, 上咗一條又長又斜的樓梯, 我地便被店員安排座下, 店員送上周庄阿婆茶, 佢話係呢到好出名, 好好飲的.. 但是.. 我一點兒也不覺得好渴


我地叫店員介紹一下有乜名菜, 佢介紹咗 -- 萬三蹄, 盬水河蝦, 仲有係唔記得咗叫乜野菜同無影到相的魚


先講萬三蹄, 係咁多樣菜中最好味的, 我自己就覺得有點兒油, 除咗每間酒樓你可以食到之外, 仲有好多門市真空包裝for 手信


盬水河蝦, 書中讚話肉質甜又爽, 但實在太細隻了, 所以要食好耐先食得完. 味道到ok 啦


至於唔記得乜名的菜, 如果有網友見到我呢篇文章又想去周庄的話, 你記住呢個菜, 係超難食, 我見左枱同右枱都有人叫. 但佢都都係食咗小小就無食了


最後來的是魚, 我都係唔記得乜野名了, 但係好多骨, 唔好味



呢餐成為RMB166完, 你問我平唔平呢. 我覺得唔平, 其實d 野應該好平的, 但可能係旅遊區, 所以價錢都有點貴


食飽飽之後, 我地繼續周圍走走, 圖下係全福寺, 係坐落在南湖之畔, 係面水而建,



呢到就係古牌樓, 兩面有<唐風子遺>及<貞豐澤國>之字



我地向周庄都買咗不小食物, 好多都有得試食, 我覺得樣樣都好好味呢



No comments:

Post a Comment