20 September 2008

上海5日4夜之旅 -- Day 4 (Part IV)

跟住我座地鐵去陸家嘴站




一出地鐵站, 左手邊就有個新鴻基的大型地盤 -- IFC Shanghai (上海國金中心)



睇落去係唔係有d似香港 IFC 呢



不遠就見到350M高的東方明珠廣播電視塔



跟住我地就去咗金茂大廈了, 佢同東方明珠廣播電視塔都一樣有觀光廳, 東方明珠廣播電視塔的門票為 RMB100, 而金茂大廈則為RMB50


但我地沒有到觀光廳到參觀, 而是到咗金茂 coffee shop 到 tea 一下


雖然他沒有觀光廳這麼高, 但外灘的景色都全可看到, 仲有係可以試下 Grant Haytt 的 Tea 呢, 一舉二得



跟住我地就座地鐵去人民廣場的上海書城了



我發現香港人唔係好鐘意睇書, 書店小之又小, 仲有係細細間


但大陸個d 就好唔同啦, 間間都有10層樓以上, 仲有係响大陸買書真係好平好平, 20幾就有交易, 有d 甚至十數完tim.


我地都唔放過呢個機會. 買咗幾本書番香港


No comments:

Post a Comment