18 September 2008

上海5日4夜之旅-- Day 2 (Part IV)

休息咗一陣之後, 我地便出發又南京路行去外灘了


夜晚的外灘真係好凍, 但五光十色的燈火真的好靚, 好多人話香港的夜景好靚, 但我覺得上海的都好靚, 實在可以比美香港, 何以咁講, 面對住東方明珠塔, 金茂, 背向50棟來自不同國家的樓, 這些面對黃埔江的洋式大樓, 見證上海十九世紀起未



南京路無論早上或夜晚都係咁多人的, 仲有好多大型的百貨公司, 我地入去看看, 所有東要都係好貴的, 真係有點不明白, 他們咁低人工, 點解仲有咁多人可以消費得起咁高價的物品呢



我地在南京路一路行, 一路睇下有乜東西可以做今晚的晚餐, 我地發覺一條街有好多間味千拉麵, 仲要間間都有好多人等位. 我地走來走去都唔知食乜好, 向呢條街到, 一係d 食店就好高當, 好貴, 一係呢就係d 橫街到的食店, 但係我地又怕唔清潔, 所以最終.. 我地的晚餐就係KFC. 我地買番去酒店食, 房間到落地玻璃, 正正對著人來人往的南京路同東方明珠塔. 一邊進食, 一邊有暖暖的房間下欣賞此美景, 真係食都食得好開心呢


No comments:

Post a Comment