28 September 2008

東京5日4夜之旅 - Day 2 (台場篇 I)

我們由表參道到新橋再轉ゆりかもあ


我地選擇咗買one day pass (Yen 800/person) , 因為可以保留車票, 以作紀念


呢部係一部無人架駛的電車, 你可以座最前遠眺外面的風景.但係太多人都想座車頭, 我們唯有放棄.


不消一會, 便到達台場了. 我們首站係到台場駅的Aqua City Odika. 到達時已經1點了, 我們立即找地方進餐



今個行程所有食野都有計劃到, 唯獨呢餐係沒有的. 所以我們抵達後去看看有什麼東西好吃

最後我地選擇咗一間有好多日本人在門口排隊的餐廳 大戶屋


呢間餐廳以健康為主, 所有食物都列明卡路里.用材同烹調都十分好


價錢方面, 呢一餐係我地响日本食最平的一餐, 我地叫咗2set 再加一個小食, 都係千多1700, 真的十分便宜, 後來我先發現佢係一間連所店, 東京好多地方都會搵到

きゅうり昆布の紀州梅肉さっぱり奴豆腐 yen262


鶏かつソース丼と温うどん  yen703 (呢個餐係鷄飯+烏冬)


鶏かつソース丼と温うどん  yen703



ha ha, 我地又係因為大肚餓的關係, 食咗先記得要影相關


我地發覺無論咗什麼地方食野, 都係無10% service charge


食完午飯後, 我地便周圍逛逛. 我們响日本的時間唔係減價期, 所以所有野都好貴. 平均一件衫都要HK$1000 up, 所以我都只係window shopping



離開Aqua City, 我地便走到富士電視台


No comments:

Post a Comment