17 September 2008

上海5日4夜之旅-- Day 2 (Part II)

遊完人民廣場之後, 我地座的士去新天地


新天地是一個具上海歷史文化風貌的旅遊景點, 以石庫門建築舊區為基礎, 有不小的餐飲, 購物 等商店


來到此處, 真係唔似來咗上海




我地選擇咗响新天地的新吉士食午飯


開始睇旅遊話就話呢間係張曼玉同劉嘉玲玉至愛, 不過我唔係因為呢個原因而要到訪此店, 而係較早前早而咗香港利園吃過, 所以去到上海都想食下位於新天地的老店


由於早餐係自助餐又太多野食, 所以午餐都不能嘗試到太多


首先係來2個前菜, 跟住我地叫咗烏龍茶. 呢壼茶真係好貴, 成為RMB50, 所以有d人會叫湯而唔叫茶飲

 


 

跟住我地叫咗豆腐皮蛋, 清抄蝦仁, 鎮江排骨同菜飯

 


 


豆腐皮蛋係今餐中我都至愛, 佢手工好精細, 係將d豆腐砌到一條條, 比起香港通常食的有點兒貴, 但都是值得的

 


 

我地仲有發現响所有遊客佢同酒店, 都係要15% service charve 的, 真係好貴丫

 


地址: 上海市太倉路181弄新天地廣場北里2號

Tel: 021-6336 4746

 

食飽飽之後, 我地去地鐵黃陂南路站, 周邊仲有不小大型商場, 包括有香港新世界大夏,

Hong Kong Plaza 等, 來到上海, 完全無shopping 的意欲, 所以都係隨手拍照吧了

 


No comments:

Post a Comment