23 September 2008

旬菜富

成日出街食飯, 好多時都會上openrice 到睇下人地d 食評, 有乜好野食.

無意間睇到呢間旬菜富 -- 無人話唔好食喎, 平時去棉登徑, 只係會去見城, 今次一於去會一會呢間餐廳

通常我去食一間貴的餐廳, 我會睇下佢有無set lunch, 如果有的話, 我會去試下佢個set lunch 先, 因為平好多, 仲可以睇下佢係唔係真係咁好味

今次我地choice 咗:-
1. 懷石便當
2. 吉列豬扒定食 (日本豬肉)
首先來個烏冬 -- 我的至愛, 好好味, 質感煙韌





我點咗吉列豬扒, compare with 日本吉列專門店, 都係日本吉列專門店好味d, 但其實佢都好好味肥瘦相間, 皮也炸得好脆, 只係小咗即磨芝麻, 同d 豬扒無吉列專門店咁厚 
2 個餐都附上前菜, 分別為玉子, 菠菜同八爪魚


懷石便當响香港好小地方有得食, 有刺身, 天婦羅, 煮物,漬物,燒魚, 白飯. 懷石料理講求的係選用最時令, 最好的食材, 這小店做到呢一點, 刺身好新鮮, 天婦羅炸得好好, 唔油, 燒魚乜好好味. 


最後來個飯後甜品, 由於時間唔早的關係, 只係rum 酒提子雪糕, 店員話呢個好好味, 酒味唔濃, 又唔太甜, 好好味


相信不久的將來我又會再會一會他呢

地址 :尖沙咀棉登徑7-9號地下

No comments:

Post a Comment