26 September 2008

東京5日4夜 - Day 1 (去酒店篇)

好不容易, 最於下機了.

 

我地用9秒9的時間過關, 我上次去日本都已經係2年前的事了, 當時都未需要影相同打手指毛

 

聽d 人話要用好耐時間先過到關,但我地都幾好彩. 好快就過到關. 可能係行得快啦, 如果行慢d, 成班機咁多人, 真係可能用上一句鐘以上呢

 

我地今次選擇咗座Narita Express. 咁我地就買咗 Suica & Nex . 平時一張 narita express 都要 Yen 3100, 但呢個Suica & Nex 只係 yen 3500,

 

佢係專為外國游客的, 所以購買的時候要出示passport

 

除咗narita express 外, 仲有一張同面值yen 2000 的Suica (deposit yen 500) 即可用金錢係1500. Suica 同香港的八達通差唔多, 但係八達通可以負數, 佢就唔可以, 所以入閂時要看清楚有沒有足夠的金額呢

 


Map from Narita Express Web Site:

http://www.jreast.co.jp/tc/suica-nex/index.html


 


 

因為仲有5分仲就開車啦, 我地又用9秒9時時間去月台, 好口渴tim ka.. 都無時間買野飲, 好彩的是車有有職員推著飲品售賣, 更好彩的是我身上有 1000yen

我見對面外國遊客比10000yen 職員,但她們說沒有零錢找續所以不能賣給他們

 



 
經過90 mins 的車程, 終於來到新宿站了. 一出火車就見到高島屋, 早知佢咁近火車站, 咁就choice 佢附近間酒店
 


 


好不容易, 轉來轉去, 我地終於到找到我們要找的出口"新宿西"出口

 


 

跟住我地便找我們要下榻的酒店-- Keio Hotel.  其實佢係响東京都廳的對面, 所以我們依照都廳的方向, 很容易便找到


Map copy from Keio Web

 

到達酒店後, 我們第一時間check-in 同book 去disney 的shuttle  bus

 

入到房後, 打開行李, 發現所有cloth 都係wet .. oh shit..

 

我地唯有好快咁拎曬d 衫掛起佢, 之後就去食我日响日本食第一餐壽司了

1 comment:

  1. d 衫比架機整濕?
    [版主回覆04/28/2009 23:58:00]我估唔係.. 因為我地出發果日係黑雨.. 我見d行李响上機前係淋雨, 我估係個時整濕的...所以如果下次又係落雨都係要pack好d

    ReplyDelete