17 September 2008

上海5日4夜之旅-- Day 2 (Part I)

上海的第2天, 天氣開始越來越冷了, 可以話係我一生人之中過得最冷的冬天


第一天晚上, 我兩同朋友食飯, 玩致晚上12點幾先回酒店. 所以我地當天好遲先起身


但第2天的行程可多呢 -- 我地會去酒店附近的人民廣場, 新天地, 靜安寺, 晚上仲會到外灘睇夜景


是日的天氣真係唔係咁好丫, 天氣好唔清, 好多煙霞, 又凍又冷


位於人民廣場有好多新穎的建築物, 好似下圖的上海大劇院, 由法國夏邦傑建築設計有公司設計



呢個就係上海城市規劃展示館, 2010年世博會都將會响呢到舉行



之後我地就去咗上海美術館, 周邊仲有不小藝術品



跟住我地就去咗人民公園, haha, 原來上海係好攪笑架, 你响公園到係可以見到人d 人寫字徵婚, 但係佢地d 收入都係好小, 你地睇下, 大學教師都係只係 RMB5000



No comments:

Post a Comment