24 September 2008

貴人出門招風雨


2008年6月7日星期六, 相信好多人都會記得呢一日. 一連3天的假期, 但係一起身就見到黑色暴雨水, 大家心情係點, 可想言而之

 

對我來說, 有人話我好好彩, 但對我來說, 我就覺得黑到死了

 

6月7日係我一連5日去東京之旅的開始, 由於我買咗團體ticket, 所以早上6:40 要到機場. 5:15分的士已經响我屋企樓下等我, 心想一定早到, 當天早上實在太大下了, 前面的路都看不清, 的士司機都唔敢開快, 過咗青馬大橋時, 跟本看不到前面, 老實說, 我從未試過咁大雨响街上, even 响車上, 我都有點兒害怕

 

司機不停咁打死火燈, 好樣其他車輛見到前面有車, 我地個司機開得好慢, 後面有d 車過佢頭, 我真係擔心會有意外發生

 

在一般的情況下,座巴士 大約80分鐘就到機場, 而當天, 我地座的士用咗1個鐘頭7個字先到達機場.

 

去到機場check in 時, d 地勤話班機reschedule 過, 要9:15分先開機, 我地本來係座8:05機的, 足足delay 咗成個鐘

 

無法啦...只有接受
Crying

 

時間仲早. 我地便去美心飲過早茶先啦.. 話時話, 我都未試過咁早去飲早茶. 當我地食食下的時候, 聽到廣播話黑色暴雨警告現正生效, 真係覺得自己黑到死

 


 

食完早餐, 發覺天飽了, 所以我們早點兒入閂行下入面d店舖, 後來我們發現起飛時間由原本9:15 改咗9:05

 


 

對我來說, 雖然只是小小的10分鐘, 但都好開心了

 


 

好景不常, 上咗機等咗好耐都唔起飛, 我不知道什麼原因, 後來機司先有廣播話太大雨同行雷, 所以未能起飛. 等到10:00 機司又再廣播話飛機即將起飛. 但最後等到11:00 先可以起飛

 

5日4夜東京之旅也正式開始~~

 

p.s. 後來聽番屋企人同朋友講, 當天去機場d 路封咗, d 人要座機鐵先可以入到機場. 仲有d 人跳車走人. 所以佢地話我早到係好好彩喎
動畫快遞

No comments:

Post a Comment