21 September 2008

上海5日4夜之旅 -- Day 5

話咁快就到咗行程的最後一天了, 真係唔想番香港玩多幾天

經住在上海的朋友講, 豫園有個商場有好多平價東西買, 我地得行程已經去曬了, 所以決定去個到走走

商場內都的有很多平價東西買


跟住我地去咗五香豆大王到買手信, 價錢比南京路的貴, 但係有d 食物南京路係無的, 所以要响呢到買



我地大去try 下上海的包點, 好唔好味.. 見人見志啦



最後我地去咗蔡記到食生煎飽, 係多汁, 好好味.. 但環境就....



日落西山, 我地得行程終於結束了. 我在機場買咗香水所為比自己的禮物, 上海機場d 化妝品一般都比香港減價時仲要平, 我仲見到關芝琳都有同我一齊買野tim







No comments:

Post a Comment