28 September 2008

東京5日4夜之旅 (夜遊新宿篇)

食完晚飯, 我地打算去shopping下.. 但點知.. 日本d 百貨公司實在太早收啦.. 好多都由8:00開始關門, 所以食完飯都差唔多全關了


由西口行去東口其間我地經過呢條行. 全條街都係串燒店. 雖然已經好飽. 但佢d 香味真的令我想入去試試呢, 但可惜呢到係全日文menu.. 唔知我講野佢地明唔明呢, 下次再到日本, 點都要去呢d 小店都食下



日本人真係好鐘意打機,仲要係開到好夜, 唔知佢地係唔係壓力太大定係大早番屋企會比老婆話呢



西新宿真係最旺最多人的地方, 五光十色, 大小店鋪, 真係行一日都行唔完


圖下的alook係專賣眼鐘的商場.. 係唔係真係有咁多人帶眼鏡丫


伊勢丹外形真係好靚, 但可惜已關門, 唔可以入去shopping


0101可算話响新宿最大的百貨公司, 有幾座分男、女、young line 等


雖然仲未關門, 但仲有10分鐘就關門, 所以都無入到去


歌舞伎町一番街真係好旺丫, 仲要係越夜越旺丫


呢間天下一品拉麵好出名架, 但我就唔多喜愛拉麵


松屋响日本有好多分店, 主要食牛肉飯, 食的野等同香港的吉野家


回程途中, 我地經過KFC, 我地其實好飽好飽, 但係都想試下. 本來想食炸雞同葡撻, 但葡撻已經賣曬了.. 所以只有炸雞. 炸雞比香港好味, 好多汁, 好好味


回酒店途中, 我地見到有火警多生, 係我响東京唯一一次見到消防車


No comments:

Post a Comment