21 September 2008

Lawry's The Prime Rib

這間於美國享負盛名的老牌燒牛肉餐廳Lawry’s The Prime Rib,以特級燒牛肉作主打. 這裡的燒牛肉,有四種分切方法提供,包括:6安士最薄的加州薄切(The California Cut)、7.5安士厚一點的英式三片薄切(The English Cut)、10安士再厚一點的特級燒牛肉切(The Lawry Cut)和16安士重量級金百帝厚切(The Diamond Jim Brady Cut)。




我地入到去被安排座都一張紅色沙發, 地方好寬敞, 每一個食客都有自己的私人空間

waiter 介紹, 飲品我地點咗Strawberry Froster & Mango Dream, 兩者不單賣相靚, 味道都十分好






由於我們點了一客燒牛肉, 而每光顧一客燒牛肉,就有個Spinning salad奉送,由身穿復古制服的女侍應,在你面前表演""沙律.用上一個雪到凍的鋼盤,放在冰碎上,如花式溜冰,將其高速旋轉,再放下沙律菜,醬汁,自轉幾十下便可,看到等應的表演,真的想拍手叫好,加上一隻急凍的义進食,真是叫好不過




餐湯我地點咗pumpkin soup & lobster bisque, lobster bisque 好香lobster , 以新鮮的龍蝦, 味道都好好



Appetizer 我地點咗baked crab shell, 焗蟹蓋的面層芝士味濃,內裡每一口都有新鮮蟹肉,啖啖鮮甜。呢個真係好好味, 再去的話我都會再點呢個



不消一會,一個帶著勳章廚師帶著推著由餐廳創辦人親自設計的銀色不锈鋼餐車, 此餐車能保持燒牛肉的最佳品質, 帶到客人面前才分切
我點了Lawry Cut with medium rare, 外表粗糙的牛肉,呈然著泛紅的肉質,入口無渣,極為嫩滑, 伴碟為薯茸加燒汁 +  cream corn.
Another main course we ordered is Lobster dinner, 呢個無乜特別, lobster 好鮮甜.






最後我地點咗 Gelato Scoop 為甜. 但我己經太飽了, 所以無食到, 唔知味道如何呢?




Address: 銅鑼灣希慎道33號利園4樓

No comments:

Post a Comment